Vrakfiske och fuffe-frukost




Måndag igen. Och idag gör vi ett nytt försök till vrakfiske, Emma och jag. Det verkar som om vi har mer tur med vädret den här gången, men vem vet, det kanske hinner blåsa upp. Innan det är dags för fiske ska vi nämligen möta upp Fuffe för frukost. 


Och ja, i ärlighetens namn så kommer jag väl inte att kunna fiska speciellt mycket, jag är ju ändå enarmad. Men jag har tänk att vara med som underhållare och sällskap åt Emma, stå beredd med kameran när hon drar upp ett vrak (?) och så vidare. Dessutom har jag hört att man kan bli solbränd på havet och eftersom det är utlovat 23 grader och sol i eftermiddag så tror jag faktiskt att vi kan få en helt underbar dag. 


Hoppas ni får en fin måndag, allihop! 





1 kommentar:

  1. Hoppas att ni fick en härlig dag i det fina vädret.
    Kram

    SvaraRadera