Dunder-rabatt till Er!






Hörrni, här kommer ett erbjudande som nästan är för bra för att vara sant. Creative Lounge erbjuder just nu 20 % rabatt på allt (utom presentkort). 
Ja, du läste rätt. Rea, nyheter, vad du vill. Allt. 


Jag har valt ut några av mina favoriter (skorna bara m-å-s-t-e flytta hem till mig snarast):

1. Jeans från d.brand, blir löjligt billiga med koden, löjligt. De finns på rean här.
2. De där Primebootsen har jag haft ögonen på sedan de kom i sortimentet, så jäkla snygga. Och användbara. De finns på rean här.
3. Kudde från Day, får gärna flytta in hos mig i höst. Finns på rean här.
4. Sjal att värma sig i kyliga sensommarkvällar. Finns på rean här.
5. Mos mosh tröja, Finns på rean här.
6. Min drömjacka inför hösten, tillhör nyheterna men med koden så blir det ju rea ändå. Right? Finns bland nyheterna här.
7. Triwa gör de snyggaste klockorna, den här i roseguld är en av mina favoriter. Finns bland nyheterna här.
8. Skir blus från Magali Pascal som passar lika bra till shortsen i sommar som den gör under en stickad kofta i höst. Finns på rean här.



Koden som gäller är: 


XDEBCL63



Och den gäller i 24 timmar från och med NU. (Det vill säga till och med måndagen den 12 augusti klockan 17.10)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar