När man kommer med ett filmtips


Jag vet, det kanske inte passar sig att komma med filmtips när det är högsommarvärme utanför fönstret. Men har ni inte sett den här filmen än? Då är det hög tid. I alla fall om ni känner för att sitta och snyfta lite i soffan. Själv grät jag floder, men så är jag ju också en ganska blödig typ.

Dessutom är hon ju så snygg så man dör och det är en himla tur (eller otur?) att jag inte ska till Böddi typ i morgon. För då hade jag definitivt haft med mig en bild på henne och sagt Såhär vill jag se ut! utan att tveka en sekund.


5 kommentarer:

  1. Blir sugen på att se den men tycker det är så jobbigt när jag ska störtböla och få nästäppa.! Får ha nässpray nära till hands. :)

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad jag håller med dig. Såg filmen för någon vecka sedan och kände samma sak. Jag är såååå sugen på att klippa av mitt hår. Inte till kort frisyr men kortare. Knappt axellångt. Precis som hon har det i filmen. Mitt hår behöver en rejäl omgång med saxen känns det som. Har inte tid hos Böddi förrän i aug men funderar för chop chop nu under sommaren så får jag ta uppfräschning med färg mm i aug. Vi får se! Nu satte du griller i huvudet på mig....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller huuuuur! Jag tycker att vi ska göra det Camilla. Jag ska inte till Böddi förrän i september, var ju nyss där. Men DÅ blir det nog Safe Haven frilla! Om jag inte hinner ångra mig tills dess vill säga... haha

      Kram,

      Radera
  3. Nu har jag fått denna film tips från flera håll, så det blir väll att kolla på den. För man (jag) älskar ju sånähär snyft-filmar.

    SvaraRadera