När man knappt vill vara inne



Alltså, vad är det här? Brukar sommaren vara såhär härlig? 
Kanske glömmer man bara från år till år hur härligt det är?

Stranddagar och bikiniväder långt in på kvällarna, doften av grillat som ligger över kvarteret som en dimma och de ljusa kvällarna. Låt det aldrig ta slut.

 Jag är nästan lite hög på sommarkänslor tror jag. Och det gör mig så lycklig att det bara är början på juli än, har vi riktig tur så kan vi njuta av det här i ett par månader till. Underbart! 
Fast det låter ju för bra för att vara sant, faktiskt. 
Så jag passar på att njuta NU, för att vara på den säkra sidan liksom. 




Jeans Mango, topp Boss Orange från i fjol, kavaj gammal från H&M, Halsband di.fine Emma Edition, ring Push  och armband Hipanema.


(Bilderna i inlägget är tagna av Fru Sederblad förra veckan.)

3 kommentarer:

  1. Vackra människa!
    Sommaren är fantastisk!Tänk om det kunde vara så här 9 mån och så tre månader av resten.
    Njut på!

    SvaraRadera
  2. Du är så vacker!! Och jag försöker också fånga nuet när det äntligen bjuds på solig sommar!

    Ha en solig fin tisdag!
    Kram Fredrika

    (Måste ikväll tävla om nattlinnet, vill ha på den:).

    SvaraRadera
  3. Heavenly vackra bilder med alla fina blommorna runt dig & blåklinten som blir ännu mera synlig på grund av jeans plaggen du har. Makalöst vackert!!

    Kram

    SvaraRadera