När man har ett projekt.




 Jag ligger i soffan idag, får blöta pussar av Abbe och letar inspiration tills i morgon. I morgon ska jag på shoppingrunda med Fru Sederblad ,  men inte vilken shoppingrunda som helst. Jag har ju lovat att bossa över inredningen i hennes dotters rum. 
Ja, jag vet, det är synd om mig. Så himla tråkigt och jobbigt projekt... 

Eller inte! Så. Himla. Roligt. Projekt.

I morgon har vi bestämt att vi ska ta en runda runt i hennes lilla bil och spana in vad det är jag tänkt mig i inredningsväg. Det blir spännande att se vad hon säger. 

Men idag alltså, idag stannar vi i soffan Abbe och jag. Vilar. För det lär behövas om jag ska orka med morgondagens tur.



2 kommentarer:

  1. Alltså. Om jag inte missminner mig så har du lovat att bossa över inredningen i hela huset och på en uteplats och i ett uterum. Så du får nog se till att vila dig ordentligt...

    Snyggt halsband förresten!

    SvaraRadera