När man berättar om lördagskvällen


Jag hann ju aldrig berätta klart om lördagen. Så var var vi? Jo, det var dags att svida om till middagsklädsen och bege sig ner i stan. Solen tittade fram för första gången på hela dagen, det var uppehåll, Emma hade de mest ljuuvliga siden brallorna jag sett och jag invigde mina boyfriend jeans från Hope som legat i garderoben sedan i julas typ. Ni hör ju, upplagt för en toppenkväll. 


Tröjan lånade jag av Emma, den finns på rea HÄR, byxorna är som sagt ett halvår gamla från Hope och skorna är ett par gamla från Wera/Åhléns. På mitt finger sitter som vanligt ringen från Push




Vi beställde in plock som fyllde hela bordet, trots att vi inte ens var hungriga. Vi hade ju spenderat hela dagen åt att äta. Men lite bondpommes, skagenröra och så vidare gick ju självklart ner det med. Men någon efterrätt fanns det inte plats för, det kunde vi konstatera ganska fort. 



Sedan gick vi tillbaka hem, förundrades över ljuset som bara en sommarkväll kan bjuda på och så berättade vi för varandra hur mycket vi tycker om varandra, för det är sånt vi gör.

Bästa, bästa tjejerna. Varför kan jag aldrig skriva ett inlägg om dom utan att bli lite gråtmild? 
Jag tror det stavas t-a-c-k-s-a-m-h-e-t. Jag är så tacksam att ha dem i mitt liv. 


Psst, vinnaren i Sheinside tävlingen är nu utsedd. 
Grattis Mary, du har mail.

11 kommentarer:

  1. Nämen hej!
    Vilken härlig blogg du har. Hittade den av en slump (då jag läste Emmas blogg). Nu har jag slukat hur många inlägg som helst. Tack för den. Du skriver fint, personligt och har vackra blider.
    Hälsningar från Finland,
    av Sari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sari!

      Vad kul att du hittat hit, hoppas att du tittar in igen och slukar ännu fler inlägg=)
      Tack för dina fina ord.

      Kram

      Radera
  2. Älskar ÄLSAKR sista bilden! Den får mig och le för Emma ser ut som en pusstokig mamma och Angela ser ut ungefär som ett barn ser ut när man har pussat barnen sisådär en miljon gånger. hahaha UNDERBART!

    Kram söta du

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet. Det är min favorit bild just nu. =)

      Kram

      Radera
  3. Yayyyyy!! Lyckan är total! Tack fina banditen och tack fina Sheinside för min shoppingfrenzie som just ägde rum! 2 klänningar, några t-shirts och en kavaj är på väg hem till mig. <3 <3 <3 precis vad jag behövde efter en hel*etesvecka! <3 <3 <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad glad jag blir att du blev glad =)
      Hoppas att helvetesveckan har dragit sin kos och att du snart har ditt paket i lådan=)

      Stor kram!

      Radera
  4. Det är en fantastiskt fin tröja du har på dig :D vad är det för märke?
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  5. Hej jag hittar inte den fina tröjan. Vilket märke är det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar inte som att vår Bandit är här inne så ofta. Undrar fortfarande vad det var för märke på den underbara tröjan. Hoppas bara att hon inte har för ont i sin hand. Det där verkar inte alls roligt...

      Radera
    2. Hej Jennifer!
      Ledsen att jag missat din fråga, försöker svara på alla frågor, men din måste ha kommit Bort. Jag är ledsen!
      Tröjan kommer från Day och du ska komma till den om du klickar på länken i inlägget! Om inte, så är den nog tyvärr slutsåld!

      Kram

      Radera
    3. Hej =) det är helt ok, hoppas att du kan ha semester utan att din arm/hand bråkar med dig för mycket. Den är nog slut förman kommer till startsidan. Men nu vet jag ju vad det är för märke och kan leta på andra ställen. TACK! :D
      Ha en skön sommar

      Radera