När man har fått hem sin midsommardröm



Den har kommit, min midsommardröm. Och den är ännu vackrare i verkligheten än jag hade föreställt mig, Jag älskar den! 
(Finns HÄR!
Kommer att vara helt perfekt till fredagens festligheter tillsammans med en blomsterkrans i håret och mina guld ballerinor på fötterna. Den har den perfekta dimrosa nyansen och riktigt mycket spets som liksom frasar sådär härligt när jag går. Dessutom är den lång vilket jag älskar för då kommer den hålla mig varm om benen framåt kvällen och jag riskerar inte att visa mer än jag önskar när jag jagar världens sötaste buse över gräsmattorna. 

Åh, kan det bli fredag nu så jag kan få frasa runt i spetsdrömmen, busa med busen och kramas med de finaste tjejerna jag vet? 

6 kommentarer:

  1. Åh! Helt underbar... Du kommer att bli så fin!
    Ha en fantastisk midsommar.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Så himla fin. Hoppas att du får en mycket härlig midsommar. Fint arrangemang med klänningen, spegeln och fotot på dig i vänsterkant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det är inget arrangemang, jag hängde bara upp bilden på spegeln och knäppte en bild, fotot står alltid där =) Men tack ändå ;)

      Kram!

      Radera