När man har en grym tävling!




Nu har jag en riktig supertävling på gång åt Er. Man kan nämligen vinna en värdekod på hela $150 hos SheInside. Inte dåligt va? 

(SheInside känner ni som hängt med här under våren redan till, det är ju den där webshoppen som jag hittade under en handbaksmälla och sedan skapade ungefär 123 collage från innan jag kunde bestämma mig för vad jag skulle klicka hem. 
Och sedan var jag fast, de har snygga kläder (som inte syns på varenda människa), fri frakt och grymt bra priser. 
Titta bara på collaget ovan, där har jag plockat ihop en mindre sommargarderob för ca $150. Inte illa va?)


Hur gör man för att vara med då? 

1. Registrera dig på Sheinside (http://www.sheinside.com/login_register.php)

2. Gilla SheInside på Facebook (www.facebook.com/sheinside)

3. Lämna en kommentar i detta inlägget där du berättar vilket som är ditt favorit sommarplagg och skriver den mailadress som du registrerat på Sheinside. 

Klart! Sedan kan du gå ut och njuta av sommaren och hålla en tumme för att det är just Du som vinner. 


Tävlingen avslutas Måndagen den 1/7 kl 12.00

Lycka Till!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.

(Tävlingen är i samarbete med Sheinside.com)

27 kommentarer:

  1. Whoop whoop! En sån tävling missar man inte! Gillar på FB & reggat på sheinsides sida....Min favvo sommar outfit är egentligen shorts i olika sorter men glider mer och mer in på klänningar...skulle jag vinna så åker en sån här som du har ner i inkorgen garanterat! http://www.sheinside.com/White-Sleeveless-Bandeau-Floral-High-Low-Dress-p-114267-cat-1727.html

    Min mail: petra_hjelmqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Det bästa sommarplagget är den blommiga klänningen. En fin sån är bland annat denna http://www.sheinside.com/White-Sleeveless-Purple-Floral-Back-Lace-Chiffon-Dress-p-136415-cat-1727.html
    På dagen ovanpå bikinin med sandaler med tunna remmar, kvällstid med en liten kofta, till fest med ett par högklackade skor och då hösten börjar krypa på drar man på strumpyxorna och kurar tätt intill vänner man håller kära.

    Jag har registrerat mig på deras sida (elin_bjorklund(@)hotmail.com och gillar på facebook :)

    SvaraRadera
  4. 1. Lätt avklarat! (minialp@hotmail.com)
    2. Superlätt avklarat!
    3. SJUKT SVÅRT!!! Men efter massa klick sida upp och sida ner märkte jag att jag återkom till en och samma underbart vackra klänning, nämligen denna: http://www.sheinside.com/White-Spaghetti-Strap-Butterfly-Print-Chiffon-Dress-p-113979-cat-1727.html Jag älskar sommaren, jag älskar klänningar! Så en vacker sommarklänning e ju helt klart bästa plagget! :-)

    SvaraRadera
  5. Registerat mig på deras hemsida och gillat på fb! Oj så svårt, de har ju hur mycket fint som helst! Men fastnade för denna klänning:
    http://www.sheinside.com/Bohemia-Blue-Printed-V-Neck-Spaghetti-Strap-Slim-Long-Dress-p-88228-cat-1727.html
    Helt underbar för sommaren!
    Så nu ska jag hålla tummarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Registerat mig på deras hemsida (virrjojjo@hotmail.se) och gillat på fb! Oj så svårt, de har ju hur mycket fint som helst! Men fastnade för denna klänning:
      http://www.sheinside.com/Bohemia-Blue-Printed-V-Neck-Spaghetti-Strap-Slim-Long-Dress-p-88228-cat-1727.html
      Helt underbar för sommaren!
      Så nu ska jag hålla tummarna!

      Radera
  6. 1: Check
    2: Check
    3: Klänning måste väl vara ett av de bästa sommarplaggen. Till vardags eller fest. Dom får vara långa, korta, vida och svepande eller snäva.
    Nu ska jag krama tummarna blå! Tack för en underbar tävling.
    Kram Susanne


    SvaraRadera
  7. !: Klart
    2: Klart
    3: Mitt favoritplagg på sommaren måste vara långa klänningar. Gillar att de kan värma benen på kvällen och så känner jag mig lite extra fin i en långklänning.
    Å mejladressen är asapersson20@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  8. Ååå herlig konkurranse, jeg elsker SheInside og at man ikke ser deres klær på alle andre! Har shoppet derifra et par ganger tidligere og har alltid hatt lyst å bestille myyye mer, men man må jo bare begrense seg;) Så å få litt ekstra å shoppe for hadde jo vært heeelt fantastisk!!!
    Jeg er allerede registrert på SheInside med min e-post adresse og har likt på f.b.
    Mitt favoritt sommerplagg blir gjerne litt slitte jeans shorts. De kan man kombinere med alt. Både fine bluser, smykker og bikinioverdel og singleter. En litt mere pyntet superfin shorts fra SheInside er denne:
    http://www.sheinside.com/White-Asymmetrical-Geometric-Pockets-Shorts-p-113136-cat-1740.html

    Min e-postadresse er sunnivahusby@gmail.com

    Ha en finfin tirsdag!:)
    Klemmer Sunniva

    SvaraRadera
  9. Registrerat och gillat, check! (malindahlman@hotmail.com)

    Mitt favoritplagg i sommar och alla andra somrar för den delen är klänningen! Jag älskar klänningar i att sorter och former. På sommaren är det dessutom så lättburet, man behöver liksom inget annat till (tja underkläder kan ju vara en god idé ;-)). Dessutom är många klänningar med sina mönster och utsmyckningar nog i sig och man behöver inte en massa krimskrams till för att känna sig vacker. Den här tex. jag älskar både modellen och den härliga somriga färgen och det ännu somrigare mönstret i form av små äpplen:
    http://www.sheinside.com/Light-Orange-Short-Sleeve-Apple-Print-Bandeau-Pleated-Dress-p-135233-cat-1727.html

    SvaraRadera
  10. http://www.sheinside.com/Pink-Sleeveless-Tribal-Embroidery-Pleated-Dress-p-114705-cat-1727.html

    Gillat och såklart var jag redan registrerad:))) länken ovan innehåller min favorit, men det är bara för att man måste välja;)
    Kram
    MammaW

    SvaraRadera
  11. Åh! Grym tävling! Jag beställade ifrån Sheinside för två veckor sedan och idag fick jag avin ifrån posten. Ska bli så spännande att hämta paketet! På sommaren älskar jag att ha ett par ljusa slappa jeans med en t-shirt men ska man vara lite sommarfin så varför inte ta på sig denna och matcha med ett par snygga höga sandaler :)
    http://www.sheinside.com/White-Sleeveless-Feather-Print-Belt-Dress-p-138478-cat-1727.html
    Kram! (lindabjarle@hotmail.com)

    SvaraRadera
  12. Men, vilken fantastisk tävling!
    Har varit inne hundra gånger på sidan men kan inte för mitt liv bestämma mig för vad jag vill ha... Men nu har jag iallafall registrerat mig, (frokenellfors@hotmail.com) och. Bestämt mig för den här ljuvliga klänningen, http://www.sheinside.com/Blue-Halter-Strapless-Pleated-Ruffles-Dress-p-135317-cat-1727.html makalöst vacker!

    Då håller vi tummarna nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag har ju såklart gillat på fb också :)

      Radera
  13. Jag gillar den hør klænningen. men det fanns ju så otroligt många andra fina!!!!!! ;O

    http://www.sheinside.com/White-Sleeveless-Bandeau-Floral-Tank-Dress-p-113393-cat-1727.html


    perssontim@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag har fastnat før den hær kjolen!!

    http://www.sheinside.com/White-Short-Sleeve-Crochet-Lace-Dress-with-Camisole-p-137226-cat-1727.html



    sandrah_90@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Gillat och registrerat! =)
    Finns ju hur mycket fint som helst men hittade till slut Beige Sleeveless Hollow Lace Chiffon Tank Dress som jag föll pladask för!

    Hoppas på lite tur! =)

    Hälsar Linda

    theo_s@telia.com

    SvaraRadera
  16. Sådär, registrerat och gillat! :)

    Perfekta sommarplagget är klänning; kort, lång, långärmat, ärmlös, finklänning, strandklänning osv...ja, passar till allt!

    Email: ingela_wahlgren@hotmail.com

    Ha det bra! :)

    SvaraRadera
  17. Registrerat och gillat på FB - check!

    Jag gillar ju de där fladdriga, tunna tygerna som gör att jag känner mig riktigt sommarfin. Den här klänningen tror jag bannemej visar vad som är mitt favoritplagg på sommaren! http://www.sheinside.com/White-Sleeveless-Bandeau-Floral-High-Low-Dress-p-114267-cat-1727.html

    mail: jessanb10@gmail.com

    Kram!

    SvaraRadera
  18. Hur kunde jag glömma bort denna tävlingen!
    Registrerade mig gjorde redan efter du tipsat om She inside första gången; a.maria.berndtsson@gmail.com
    Gillar på Facebook!
    Och den här är ju sommarfavoriten http://www.sheinside.com/White-Spaghetti-Strap-Butterfly-Print-Chiffon-Dress-p-113979-cat-1727.html

    SvaraRadera
  19. Done and done! Otroligt mkt snyggt att välja mellan men min favorit är helt klart denna: http://www.sheinside.com/White-Short-Sleeve-Mickey-Mouse-Print-T-Shirt-p-111796-cat-1738.html

    Simpelt kan tyckas, välja en t-shirt när det finns sjukt snygga klänningar att välja mellan, men det är "sååå jag". Det enkla kan vara så sjukt snyggt att man dör lite. För det är allt jag behöver. Ett par slitna jeans, en snygg t-shirt, höga klackar och jag är "good to go". Mina bästa vänner och en ljummen sommarnatt och jag det kan inte bli bättre.

    madeby.info@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Registrerad och gillar på fb =)

    Den blommiga klänningen skulle gärna få komma hem till mig. Den skulle få mig att känna mig sådär lagom flickig för att springa runt på gräsmattan och blåsa såpbubblor (http://www.sheinside.com/Black-Contrast-Collar-Frill-Sleeve-Flowers-Dress-p-139043-cat-1727.html)

    johanna.karhulahti@gmail.com

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  21. Hej fina du, vilken tävling, som jag var så nära att missa. :-/
    Jag har reg. mig och gillat på FB.
    Det bästa sommarplagget tycker jag är sarongen! Den kan användas både på stranden som i stan en varm sommardag. Du kan tex. knyta den som klänning, kjol, topp eller runt huvudet för att skydda håret. Den skulle tillochmed fungera som mitella om de krävdes. ;)

    Jag har reg. mig med mail; mika_ela@hotmail.com

    Tack för en rolig tävling och en fin blogg! :)

    SvaraRadera
  22. Ojoj, här är man ute i sista sekunden! Höll på att glömma bort din fantastiska tävling :) Har registrerat mig (annapagronkulla@live.se) och gillat på FB!
    Jag älskar att ha klänning på sommaren - snyggt, svalt och skönt! Den här skulle jag gärna vilja ha:
    http://www.sheinside.com/Green-Sleeveless1-Leaf-Print-Chiffon-Long-Dress-p-139111-cat-1727.html

    SvaraRadera
  23. Kul tävling! Sitter i skrivande stund och väntar på paket från SheInside!

    Gillar på fb och registrerad sedan tidigare!

    Mitt favoritplagg är en luftig maxiklänning en varm sommarkväll, underbart plagg som funkar vid alla tillfälle!

    Min mail elinborjesson@hotmail.com

    //Elin

    SvaraRadera
  24. Hoho vilken tur att jag klickade in här nu! : D

    Har reggat och gillar.
    Mitt bästa sommarplagg är shorts! Skulle jag vinna skulle dessa fåhttp://www.sheinside.com/Black-Sacallop-Hem-Bow-Tie-Lace-Shorts-p-137222-cat-1740.html flyttandes till mig :).
    Mail: mini@neer.se

    SvaraRadera
  25. Registrerat och gillat, visserligen i sista stund men :) !

    Min absoluta sommarfavorit är klänningen, enkelt att ta på, skönt att bära och jag känner mig alltid snyggare/vackrare/bekväm i klänning! För att inte tala om att man inte behöver något som spänner om magen när man mumsar god sommarmat!

    Kanske kan denna bli en favorit http://www.sheinside.com/White-Solid-Ruffles-Ruched-Short-Sleeve-Mid-Waist-Full-Length-Dress-p-89346-cat-1727.html

    Min mail: annacarlin66@hotmail.com

    Hälsningar Anna

    SvaraRadera