När man haft ett träningspass


Jag har skrivkramp. Efter att ha läst det här inlägget har jag gått runt och varit gråtmild hela förmiddagen och nu är klockan förbi lunch och jag har fortfarande inte lyckats få ihop något inlägg om gårdagen. Men varm i hjärtat är jag, både av inlägget och av en dag med sommarvärme i sällskap av de där två.


Vi hamnade på TGIF (igen) för lunch. Och den här gången slog jag till på det som Fru Sederblad käkade sist vi var där, då jag hängde över hennes tallrik och dräglade. Igår fick jag mig alltså en egen tallrik och det var minst lika gott som jag hade föreställt mig, sitter här och blir hungrig bara jag tänker på det. 



Emma åt chips med ost och yrade om att är minsann sånt man gör när man är vuxen och solen skiner. 


De är himla fina de där två, de gör mig varm långt in i hjärtat och får mig att skratta så jag har träningsvärk i magen i flera dagar. Om det sedan beror på min brist på form eller att de är roliga det låter jag vara osagt, men jag tror att det är en kombination. Hur som helst så anser jag det vara en utmärkt träningsform att skratta med vänner på en uteservering och dricka fruktdrinkar. Vad kan vara bättre, för kropp och själ?  



9 kommentarer:

  1. Härliga foton på er vårglada tjejer :-) Skulle gärna vilja veta märke o färg på det ursnygga nagellacket du har som syns i bild när du håller handen på Fru Sederblads kamerarem. Så läcker färg nu till vår o sommar :-) Tacksam för svar!!
    Hälsningar
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska få veta det, jag är så lycklig för jag tycker verkligen att jag hittat den perfekta färgen =)

      Det kommer från Essie och heter peach daiquiri., bara namnet avslöjar ju att det är den perfekta färgen tycker jag ;)

      Kram!

      Radera
    2. Tack söta du för svaret :-) Ska genast införskaffas för färgen är sååå läcker!! Kram från Sanna

      Radera
  2. Så underbart! Vad fina ni är allihop!

    Kram/
    Krannina

    krannina.se

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter! Och jag har äntligen (efter ha letat i ett år nästan) fått tag i den där Cowboysbag-väskan, i mörkgrå, jag är jätteglad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, så härligt!! Det är verkligen den bästa väskan jag äger! Kram!

      Radera
  4. Å, vad mysigt med lunchträff med vännerna :) Ser så fint och mysigt ut. Och skratt sägs ju vara bästa medicinen, så det kan man aldrig få nog av. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen den bästa medicinen <3 Kram!

      Radera