När man firat onsdag och väljer vin efter flaska



Det gäller att hitta tillfällen att fira, inte sant? Igår firade jag att det var onsdag och att jag gick på ett möte som länge legat och gnagt i bakhuvudet på mig. Och det om något är väl värt att fira, när man äntligen vågar göra något man borde gjort för länge sedan. Det tycket iallafall jag, så jag firade med ett nytt bubbel som har den finaste flaskan. När man står där på systembolaget och inte har en aning om vad man ska ha, då tar jag alltid något som ser gott ut. Det brukar funka. 




Men jag kunde ju inte bara sitta där och dricka Mia Moscato så jag passade på att köpa hem några av mina favoritostar, lite god  skinka och jordgubbar med.



Så borde fler onsdagar vara, helt klart. 
Men nu är det ju torsdag och jag ska snart iväg och träffa tjejerna, tydligen ska det vara någon form av underklädesfotografering och jag kan inte för mitt liv förstå att jag gått med på det? Antingen så måste jag ha druckit en hel flaska Mia Moscato när de frågade, annars var jag väl hög på smärtstillande. Men detta blir spännande, helt klart. Och i sällskap av Emma, Angela och Nelly kan det inte bli annat än kul. 

10 kommentarer:

  1. Alltså Emma är livsfarlig när hon får för sig ngt. Väldigt säljande och övertygande. :)

    Hoppas du har roligt idag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var ju även lill-lördag;) det bubblet tänkte jag köpa hem till helgen och nu när du sålt in det så bra så ska jag defenitivt göra det:) kram Sofie Å

    SvaraRadera
  3. Heja dig som vågade göra det läskiga!!! Och klart att det ska firas - fler sådana onsdagar!

    Ja du, ikväll så blir det spännande... ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Mmmm, ser så himla gott ut!
    Varje tillfälle att fira ska firas!!!

    Lycka till på fotograferingen!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilket fint bubbel. Det får inhandlas till helgen:) kram lo

    SvaraRadera
  6. Emschen: Fast det var inte Emma som övertalade till något. Men hon kan också =) Kram

    SvaraRadera
  7. SofieÅ: Ja, lill-lördag måste ju också firas ;) Och, ja. Köp :) Kram

    SvaraRadera
  8. Krannina: Himla spännande var det ;) Kram!

    SvaraRadera
  9. Cilla: Det var jätte gott=) Och tack, det gick nog bra.. Tror jag. ;) Kram

    SvaraRadera
  10. lo: Visst är det fint!? Älskar flaskan, riktigt vårigt =) Kram

    SvaraRadera