När man är påklädd

Jeans: Please Topp: Du&Jag

Ni hade kanske förväntat er en underklädesbild idag efter gårdagens besök och fotografering på La Leia? Ledsen att göra er besvikna i så fall, det blir påklätt här även i fortsättningen. Och underklädesfotograferingen var inte fullt så naken som det kanske låter, vilket var en stor lättnad. Men mer om det en annan dag. Idag är jag tillbaka där jag började igår, nedbäddad i sängen med Abbe som sällskap och det passar ganska bra när regnet öser ner utanför. 

Också är det fredag minsann, och fredagar är bra dagar- Sängliggande eller ej.





1 kommentar:

  1. Men stackare att det aldrig ska gå att ha skoj en kvart utan att få lida för det. Du ser iallafall strålande vacker ut på bilderna! Jag måste verkligen fylla på underklädesförrådet så jag måste kika in i den butiken.

    Ha en fin helg
    Kram / Pia

    SvaraRadera