När man visar lite oseriösa bilder


Okej, jag lovade ju att bjuda på lite roliga bilder med från igår. Och man ska ju hålla vad man lovar så här kommer det:




Det syns ju knappt på bilderna att det både regnade och blåste full storm i och för sig, men det kan nog alla som befann sig söder om Hallandsåsen igår intyga. 
Här ser man hur jag fick rädda sjalen från att flyga sin kos i höststormen, så mycket blåste det. Helene började yrade något om att det ser ut som om jag tillber Please-guden när vi fick upp bilderna på datorn, det skulle man kanske kunna tro.  
På sista bilden ser man dessutom hur jeansjackan ser ut om man bara kan få i ena armen. Jag har alltså ingen övernaturlig rörlighet i vänsterarmen om någon trodde det. Faktiskt precis tvärtom, vilket är synd för den är himla snygg den där jackan. 

Och påtal om det här med höst. Imorgon måste jag skaffa mig en handkräm, min högerhand (som är den enda som utsätts för vatten och kyla) är helt snustorr. Precis som mina händer alltid blir på vintern. Så imorgon är det jag som köper en härlig och väldoftande handkräm efter sjukhusbesöket. Har ni någon favorit?

9 kommentarer:

  1. Hej, vilka fina bilder! Kan verkligen rek en underbar handkräm- Nuxe, finns på apotek. Det är ett gammalt franskt apotekmärke. Va rädd om dig, och händerna. Kram Magda

    SvaraRadera
  2. Hej, vilka fina bilder! Kan verkligen rek en underbar handkräm- Nuxe, finns på apotek. Det är ett gammalt franskt apotekmärke. Va rädd om dig, och händerna. Kram Magda

    SvaraRadera
  3. Jag älskar handkrämer och har testat hur många som helst! Min absoluta favorit är Body Shop: SPA Wisdom Africa. Den är mjuk och len och doftar gott. Älskar den! :) Kram

    SvaraRadera
  4. Elizabeth Arden's "Eight Hour Cream" - den är sååååå in i Bellmans härlig. Jag vet inte riktigt VAR man kan köpa den, kanske Åhlens eller den där parfym-affären på gågatan i Ystad (min är köpt på taxfree i London eller om det var i Köpenhamn).

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Fina bilder!
    Handkräm är ju ett måste så fort det blir höst, jag är beroende :). Jag har en förkärlek för naturliga produkter så mitt tips får bli Dr Hauschkas handkräm som är utmärkt. Även Weledas krämer är grymma. De brukar finnas på tex Åhlens.

    SvaraRadera
  7. Jag gillar Crabtree&Evelyn, de har massor av härliga dofter. Finns på ex Kicks..

    SvaraRadera
  8. Hahaha, riktigt kula bilder :-) Jag gillar förresten handkrämen 'Hemp Hand Protector' från Body Shop, hur bra som helst!

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera