När man renoverat sin blogg




Under tiden som jag varit iväg på höst-fika i trädgården hos mamma så har det hänt lite grejer här på bloggen. Emma fick fria händer och gjorde precis som förväntat ett super bra jobb, nya headern är på plats och lite andra ändringar är gjorda.  
Också är ni en hel hög med nya människor som hittat hit, så roligt men också lite nervöst! Och så kul att ni var så många som gillade bilderna, jag har suttit och rodnat här i soffan när jag läst era kommentarer på förra inlägget. Kan avslöja att en duktig fotograf som Emma verkligen gör underverk...

12 kommentarer:

  1. Jag har också hittat till dig! Så fina kort. fast du är ju himlas snygg! Ha en fin fortsatt söndag.

    SvaraRadera
  2. Snygga människor blir snygga på kort. Så det så. Kul med en ny blogg att följa.

    SvaraRadera
  3. Underbar bild, underbar header!
    Och du är ursnygg!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hittar hit till din mysiga blogg för första gången.

    Gillar bilderna och stylingen till din header.

    Therese

    SvaraRadera
  5. Jättefin header! Galet fina bilder i förra inlägget också. Med ett snyggt motiv och en duktig fotograf kan det inte bli annat resultat.

    Ha en skön söndagkväll!

    Kram Lena - gott för själen

    SvaraRadera
  6. Också hittat till dig precis!! Här vill jag titta in mer!! Snygg du är!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder och headern är verkligen cool! Har hittat hit ifrån Emma (om många andra:-) och kommer gärna igen:-). Kram Sarah

    SvaraRadera
  8. En skitsnygg blogg och innehavare av den. Både du och Emma har gjort ett kanonjobb.

    SvaraRadera
  9. Riktigt snygg header! Spanade in din blogg förra veckan och jag tror det kommer bli fler gånger :) Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken underbar header :) och så hittade jag hit toppen :) kram Diana

    SvaraRadera