När man åker och fikar





Idag började jag klättra på väggarna här hemma, så jag drog med mig Pappa och hans Eva till Olof Viktors för en fika. Det är ett mysigt ställe som på sommaren knappt går att besöka på grund av alla turister. Nu däremot, när alla turister flytt Österlen så är det som bäst. Då kan man sitta inne bland böckerna som pryder väggarna, dricka té och titta på regnet utanför. Så det gjorde vi idag, drack té och åt så mycket så vi knappt orkade gå därifrån.
Sedan gjorde vi ett stopp till, tittade in på en mysig butik i närheten. Mer om det imorgon, nu ska jag fixa en skål popcorn och hälla upp ett glas Cola. Snart är denna helgen slut, så snabbt det går. 

3 kommentarer:

  1. Hihi, redan när jag såg bilden på menyn visste jag var det var! Älskar Olof Viktors! :D

    SvaraRadera
  2. Ja visst e det mysigt. Älskar oxå Olof Victors

    SvaraRadera
  3. Kul. Synd att man inte var på plats den dagen.......... L8

    SvaraRadera