Efter-vrakfiske-middag i reafyndad blus






Efter vrakfiske och ett dopp i havet i måndags så stack vi hem och bytade om. Vi hade nämligen passerat en skylt om vedugnsbakad pizza på vägen hem och blivit aktut hungriga. 






Jag luftade ett rea-fynd från Creative Lounge, en helt underbart Valerie blus (finns HÄR!) med vacker drapering i ryggen som passar lika bra till vardags med ett par slitna jeans och platta skor som till fest med en kjol och klackar. Eller som efter-vrakfiske-middags-outfit med slitna jeans och klackar. 
Ett fynd, helt enkelt. 


Jag är så glad att Emma lärt mig det där med att rea shoppa, hon tipsade mig i vintras om att lägga undan lite pengar varje månad så att man kan gå bananas på de stora reorna som brukar vara två gånger om året och det är ta-mig-tusan det smartaste jag hört. Vilka fynd jag gjort i sommar tack vare den där rea-bufferten alltså. 







Blus // Jeans // Skor 


Så, där satt vi på en uteservering och käkade pizza med rinnande ost och pratade om vilken dag vi fått, bättre än vi någonsin kunnat föreställa oss, medan solen fortfarande värmde på ryggen.


Bästa Vrakfiske-måndagen, jag säger då det. 






Pssssst; Ni missar väl inte koden hos Emma? X29CL1 ger 20% på allt hos Creative Lounge (inkl rea, som den här blusen tex.) Gäller till och med klockan 17 idag, så skynda fynda! (Gäller ej vid köp av presentkort) 


4 kommentarer:

  1. Åh så fin din sida är!! Och du i din guldiga blus!

    SvaraRadera
  2. Fina fina du!

    Den där Emma hon kan hon, klok som en uggla. Det var banne mig ett riktigt bra tips!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så snyggt det där linnet och jättefina bilder! Får man fråga vad du har för storlek- hur är de i storlekarna? Sugen på att beställa linnet fast i den andra färgen.. Mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Normala skulle jag säga, jag har 38 i mitt:) åh, den andra färgen är också sååå fin!

      Radera