När man byter bloggdesign.

Kjol (lånad) // Linne // Armband 
Jag har gått och skaffat ny design. Fick ett infall, så att säga. 
Jag är jättenöjd, men är ju såklart lite nyfiken på vad ni tycker?

Idag har varit en helt underbar dag, jag har ju haft besök. Allt blir så mycket roligare när man har besök. Speciellt om man har besök av en fotograf som på kvällskvisten får ideér om att det nog vore toppen för lite kvällsbad med kläderna på. Jodå. Men det tror jag att vi får prata mer om imorgon.

Och alla ni som hittat hit från Bloggkommentatorerna, välkomna! Jag hoppas att ni ska komma att trivas. 
  

34 kommentarer:

  1. Snyggelisnygg👍

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din nya design. Sen måste jag bara få säga att du är väldigt vacker på den här bilden med röd/orange färgade kjolen.
    Ha en bra kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda, vad glad jag blir. Både för komplimangen och för att du gillar min nya design.

      Kram!

      Radera
  3. Kjempe fint, nytt design!

    Og bildet var jo bare så fint med fargene, layout og vakker er du! :)

    Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  4. Gillar din nya design starkt!
    Supersnyggt!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vackert vackert, älskar bilden på fina du <3

    Kram & hoppas du har ok dagar

    SvaraRadera
  6. Gillar också!!!!

    SvaraRadera
  7. Åh den är jätte fin den nya sidan :)


    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Snyggt!!

    Kram Cilla

    SvaraRadera
  9. Supersnyggt! Kram, Marthina Holmbytorp

    SvaraRadera
  10. Men hallå så jäkla snygg både du och designen på sidan.

    SvaraRadera
  11. Smashing layout!!! Love it :)

    Kram,
    Line

    http://themanylivesofline.blogspot.se/

    SvaraRadera
  12. Åååååh, så fint du har det :-D I love it!!!!!!

    Kram/
    Krannina

    krannina.se (iPad kommentar...)

    SvaraRadera
  13. Gillar skarpt!! Snyggt som tusan!

    SvaraRadera
  14. Tycker du har en mkt fin design på bloggen. Lätt att hitta, snyggt och stilrent, inte en massa onödigt. Stilrent helt enkelt! :) sen är du otroligt vacker oxå, så så länge fu är med på bilderna kommer det alltid vara snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack snällaste du. Här sitter jag och rodnar i soffan! Kram!

      Radera