Mot Karlsborg



Jaha, då var det torsdag minsann och dags att packa väskan. Eller ja, väskan är redan packad om vi ska vara riktigt petiga. Något så när iallafall, det kan hända att jag slänger ner ett par onödiga plagg som egentligen inte behövs också såhär i sista minuten. Som jag alltid gör. Utifall att, liksom. 
 Någon som känner igen sig?


Nåja, nog om packningen. Idag åker jag alltså till Karlsborg tillsammans med Emma och Inredningsfrun. Och vad som händer i Karlsborg får ni helt enkelt veta mer om senare, nu är jag bara så lycklig över att jag ska få lämna hemmet ett tag. Ja, lämna Skåne till och med. 


Också måste jag ju hinna slänga ner de där onödiga plaggen som inte kommer att användas, förstås. 


Vi ses igen lite senare! 





2 kommentarer:

  1. Åh du är iväg på bus med Emma och Marika! Det måste vara sjukt skoj!

    Hoppas att armen inte bråkar allt för mycket med dig!
    Kram

    Ps. jag hoppas du får denna kommentaren.

    SvaraRadera
  2. Om man packar för mycket??? Jag är mästaren!! Tänk om jag inte vill ha det som jag har tänkt att jag ska ha den dagen, då måste man ju ha något i reserv. Trosor o underkläder kan man ju inte få för mycket av heller tycks jag tro, för där tömmer jag nästan lådan här hemma. Tungt kan det bli!!

    Hoppas att du får en fin vistelse utan för Skånes gränser!!

    Kram

    SvaraRadera