När man är lite vissen



Midsommarkransen är lite vissen idag, det är jag med. Vissen hand, men så himla lycklig för att jag fick komma iväg och fira den mysigaste midsommaren någonsin bland vinrankor och de härligaste människorna som finns. Ja, idag är det helt okej att ha handbaksmälla. Helt okej, för i hjärtat mår jag bra.

Och ja, med lite envisa och världens bästa familj kommer man långt. Mamma fixade kransen och tårtor när jag låg i sängen och mådde dåligt, så det var bara för mig att hoppa i klänningen, sätta kransen på huvudet och gå ut till bilen där pappa väntade. Ja, han körde mig både dit och hem. 
Det är sånt som får livet som enarmad bandit att funka, världens bästa familj och vänner, som alltid alltid ALLTID ställer upp. 
TACK!

Hoppas att ni hade en fin midsommar?

Hälsningar från en lycklig men vissen bandit. 

6 kommentarer:

  1. Glad jag blir att läsa att du kom iväg och firade med goda vänner : ) Ser fram emot att se bilderna på dig i din fina klänning.
    Kram LindaB

    SvaraRadera
  2. Till dina föräldrar: vilka fantastiska fina föräldrar ni är! Tänk om alla barn - små som stora - hade det stödet som banditen har av er, då hade världen varit en bättre plats:)

    SvaraRadera