När morsdag närmar sig





Morsdag närmar sig med stormsteg, på söndag är det dags att uppvakta mamma. För det måste man ju göra, tycker jag. Inte bara på morsdag, utan så ofta så möjligt. Men allra mest på morsdag, det är bara mammas dag. Min mamma kommer att ligga på en strand i Turkiet på söndag och det är hon väl värd. Men jag vill ju ändå fira henne, så jag tänkte smyga ner ett litet paket i väskan. Vad det kommer innehålla vet jag inte än. Men ett smycke är väl aldrig fel? Kanske något från kollaget ovan som jag satte ihop när jag hämtade mig från handbaksmällan i helgen. Det orange armbandet skulle ju förmodligen matcha solbrännan efter en vecka på en turkisk strand ganska bra. 

Det tål att tänkas på, helt enkelt. Men något fint måste hon ju bara ha, älskade mamma. 

(Alla bilderna i kollaget är lånade från Puss.se)



8 kommentarer:

  1. Ja, hon är bra din mamma! Även om jag är vääääääldigt avundsjuk på hennes Turkietresa, så är hon värd en present.

    Hoppas att du mår bättre nu.

    Kramar
    Cilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är man lite avundsjuk :) Men som du skriver, det är hon värd =)

      Kram!

      Radera
  2. Morsdag ja, vad ska jag ge till min kära mor och till min svärmor? Till min mor kan jag iofs köpa ett smycke men till svärmor. Hmm tål att tänkas på.

    Tror din mamma kommer bli rörd när hon öppnar sin väska och hittar ett paket. :)

    Kram söta du

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tål att tänkas på du :)

      Hoppas du kommer på något strålande tills söndag!

      Kram

      Radera
  3. Din mamma klär i allt och visst är hon värd att fira!! En gullig tanke av dig som jag vet att hon uppskattar! :)

    SvaraRadera
  4. Älskade unge! Någon present behövs då rakt inte. Det räcker gott och väl med en tanke. Önskar att du o jag kunde ta en vecka på någon medelhavsstrand. En riktig mamma/dotter semester där vi bara äter gott och njuter och lämnar alla bekymmer hemma.
    Tusen kramar till dig!
    Mamma

    SvaraRadera