När man visar tisdagens shopping



Jag lovade ju att visa vad som fanns i påsarna när jag och Fru Sederblad gjorde stan i tisdags. Ja, mina påsar då. Men Frun handlade minsann en urball hatt som jag blev lite avis på. Tillbaka till mina påsar, jag insåg att jag inte längre klarade mig med endast två par mirakeltrosor  i garderoben, så jag slog till på tre par till. Också klämde jag på det där underbart knallrosa underklädes setet jag testade sist jag var där och mumlade om hur fint det skulle matcha min solbränna i sommar. Men det fick hänga kvar, ett tag till i alla  fall. Tills jag kan börja jobba på den där brännan om inte annat.


Det var La Leia det, sedan gick vi ju till den nyöppnade butiken Pairs tvärs över gatan. Och blev riktigt positivt överraskade. En jätte trevlig butik med urfina saker till riktigt bra priser. Toppen som ni får en tjuvkik på fick följa med mig hem (299kr, det kallar jag ett klipp) och kvar lämnade jag ett par härliga skor (som var i skinn och kostade typ 500 kronor) och en väska som numera står på min önskelista. Och.... Och...
Ja, som ni hör så är det en butik som helt klart är värt ett besök. Jag kommer i alla fall gå tillbaka redan nästa gång jag kommer till Malmö, var så säker. 

  
Men nu är det fredag minsann, på agendan står ett litet röj i garderoben, om kroppen tillåter. Ut med vinterkläderna och in med sommarplaggen, det är faktiskt maj nu och då är det hög tid att gömma undan gåsjackan. Så vi "ses" lite senare!



2 kommentarer:

  1. Härligt, tycker butikerna får in mycket fint nu!

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, visst kommer det in massa fint nu =) Man vill ju bara ha sommar och en enoooorm garderob fylld med godbitarna =) Kram

      Radera