När man tipsar om ett La Leia event


Hudfärgad bhLila BhRosa/Svart bhVit Bh

I torsdags när jag var på La Leia och hämtade bikinin som jag beställt så tipsade Erika om ett event de kommer att ha i butiken på tisdag. Jag tänkte på dig sa hon när hon berättade om att man får hjälp att pröva ut en bh som passar, om man köper bh:n och kom dit med en bh som inte passar så får man 25% på nya bh:n i utbyte mot den gamla. Hur bra är inte det? 

Jag vet inte varför hon tänkte på mig, kanske för att jag upptäckte att jag hade sisådär 27 bh:ar hemma som inte passade efter mitt första besök där. Nu har jag tyvärr redan gjort mig av med de som inte passade och börjat fylla på med nya i rätt storlek. Men om ni känner på er att ni kanske har fel storlek, GÅ DIT på tisdag. Det är verkligen enorm skillnad att ha en bh som passar. 

Rabatten gäller på bh:ar från Freya, Fantasie, Fauve och Elomi.



6 kommentarer:

  1. Inte 27, utan 38!! Trettioåtta!!! Sök hjälp, människa ;-)!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha, avslöjad. Försökte bara linda in sanningen lite ;)

      Radera
  2. Det där med att hitta rätt storlek är ett gissel. Man tror man har en storlek och så får man hjälp att hitta en ny och då märker man hur fel man haft. Som du skriver, en enorm skillnad!

    Hoppas du får en fin dag!
    Kram Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det!? Jag är helt förvånad själv, att det kunde bli SÅ stor skillnad.

      Kram!

      Radera
  3. Hej!
    Du har en så galet snygg konjaksfärgad väska i modell stor som synts på flera bilder, får man fråga var den kommer ifrån?
    Kram Julia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Julia!

      Jag älskar konjaksfärgade stora väskor, så jag har mer än en. Men de två som jag tror har synts på bild är en Cowboy bag och en Liebeskind. =)

      Kram!

      Radera