När man har en omtänksam hund


Abbe kom med morsdags blommor lördags (ja en dag för tidigt och med hjälp av min snälla pappa), hur gulligt var inte det? Ingen dålig bukett heller, den är så vacker att jag inte kan sluta titta på den. Och jag har tagit ungefär 50 foton av den i olika vinklar. Men visst är han omtänksam min lilla vovve (och pappa). 


Själv hade jag inte räknat med sådan uppvaktning, så jag hade klickat hem ett halsband från Puss i present till mig själv. 


Men nu har jag inte tid att sitta här och pilla med bilder längre, det är måndag och jag har ett sjukhusbesök inplanerat i en helt annan del av Skåne. Hundar ska rastas, frukost ska ätas och allt det där innan det bär iväg. 

Ha en fin start på sista veckan i maj hörrni, snart är det juni. Och då, då är det sommar på riktigt minsann. 

2 kommentarer:

  1. Buketten var verkligen fin! Ljuvliga färger. Mina vovvar skaffade ett fint stort doftljus till mig och i söndags sjöng de också ;). Tror stenhårt på att vi ska införa det här de sysslar med i USA, att säga mum or dad istället för matte och husse :). Blev inspirerad av dina tidigare inlägg så igår gjorde jag också en beställning hos Puss, tokfina saker de har.

    SvaraRadera
    Svar
    1. äsch, det där med matte har jag aldrig brytt mig om. Här är det mamma som gäller ;)

      Va kul att du hittat till Puss, fint och prisvärt tycker jag. Man kan unna sig en beställning med jämna mellanrum, det gillar jag =)

      Kram till dig och vovvarna!

      Radera