När man botat sin kameraskräck


Ja man behöver ju inte vara ett geni för att lista ut varför jag låg under en värmefilt uppskruvad på typ högsta effekt typ hela kvällen igår. Iallafall inte efter att ha sett den här bilden, eller hur? 

Visst är det vår i Skåne, men inte riktigt SÅ mycket vår. Inte så att man bör springa runt i en blåsig kohage, barfota och iförd endast en tunn (visslerligen underbar) sommarklänning i flera timmar. Nej. Men kul hade vi och det är ju huvudsaken, alltid. 

Tänka sig att jag varit en sån där kameraskygg människa större delen av mitt liv förresten. Ni vet en sån som vänder bort huvudet såfort det kom fram en kamera!? Men igår hade jag KUL, även om jag hade en kamera riktad mot mig halva eftermiddagen. Det kan ju bero på att det är omöjligt att inte vara avslappnad med Emma och Fru Sederblad som sällskap. Men jag tror att mina fotograf-tjejer har botat mig det senaste halvåret, och igår kunde jag slappna av och ha kul. Riktigt kul.  



8 kommentarer:

  1. Åhhh vad jag vill se mer bilder från detta!!!l du är så fin på bild!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är de offentliga ;)
      och tack snälla du, det vet jag däremot inte om jag håller med om. Men jag litade helt på fotografen i det här fallet.
      Kram

      Radera
  2. Du är en naturbegåvning!!! Så himla bra!!!

    SvaraRadera
  3. Härligt att kameraskräcken är botad :-D Jag kommer aldrig att bli av med min - men det är helt OK ;-)

    Bilder är helt underbara!!! Du är fantastiskt snygg!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller ja, botad och botad. Men när de där duktiga tjejerna står bakom kameran så är det helt okej =)

      Tack, nu rodnar jag.

      Kram

      Radera
  4. Galet vackra bilder på galet vackra dig <3

    SvaraRadera
  5. Såg bilderna hos Emma, så himla fina bilder! Skönt att du inte är kameraskygg längre! :)

    SvaraRadera