När Abbe haft kalas


Också var det ju det där 3-års kalaset. Som jag skrev så var jag ju sjuk dagarna innan och kunde inte fixa som jag hade tänkt, då är det tur att jag har en mamma som är minst lika pysslig som jag själv och som var förutseende nog att fixa tårta och allt.(Tack!)
Är ni redo för bildregn? Bra, för här kommer det.


Jag har lillebror hemma på lån från grannlandet igen, äntligen. Dessutom har han sin urgoa norska tjej med sig. (Thank god för google translate)  


Abbe tyckte att det gick lååååångsamt när jag försökte hjälpa honom att öppna paket. 




Också var det då äntligen dags för tårta. Det blev en ursmarrig daimkladdtårta som jag tipsat mamma om tidigare och den var verkligen precis så god som det lät i receptet. Om inte godare.



När vi ätit tårta och kakor från inreda(wow, vilka goda småkakor!) så var det dags för lite mera paket till födelsedagsbarnet. 


Men det tar på krafterna att fylla år och när gästerna åkt hem somnade Abbe som en stock.

10 kommentarer:

  1. Härliga bilder på ett fint 3-årskalas!

    SvaraRadera
  2. MEN hur söt är han!!! Stor kille nu 3 år! Grattis i efterskott, ser ut att ha varit en toppen födelsedag!

    SvaraRadera
  3. Det lät som en bra födelsedag ;-).

    SvaraRadera
  4. Hihihi, har ni 3-årskalas för hunden, är det den som heter Abbe?
    Smart! :D Och gulligt :D

    SvaraRadera
  5. Maria: Jag veeeeet ;) Jag tror att han var ganska nöjd faktiskt ;) Kram

    SvaraRadera
  6. Maria: Jag veeeeet ;) Jag tror att han var ganska nöjd faktiskt ;) Kram

    SvaraRadera
  7. Fru sederbkad: Ja, han verkade nöjd ;)

    SvaraRadera
  8. Kicki: Jamenvisst är det hunden som heter Abbe och hade kalas ;) Det gäller att hitta tillfällen att fira :)

    SvaraRadera
  9. Kicki: Jamenvisst är det hunden som heter Abbe och hade kalas ;) Det gäller att hitta tillfällen att fira :)

    SvaraRadera