När man fotograferas i snålblåst och sidoregn



Det har varit lite tyst här på bloggen idag, jag har nämligen hängt på Ordonnance mer eller mindre hela eftermiddagen. När jag hörde att Please landat på hyllorna släppte jag allt och rusade ner. Ställde även upp som "modell" åt snälla Helene. Folk som gick förbi skrattade och vi skrattade mest av alla där vi stod ute i regnet och försökte få till några normala bilder trots att det blåste mer eller mindre full storm. De här är väl några av de som kan klassas som brukbara. För herregud vad det blåste, jag hade fullt upp med att hindra saker från att blåsa iväg. Kanske bjuder på några av de roliga hjälp-jag-blåser-bort-bilderna lite senare.
Men förstår ni vilka snygga kläder? Jeansen vet vi ju redan att de är världens bästa. Men att Please också kunde göra den mest ljuvliga silkesblusen hade jag inte en aning om. Och jeansjackan. Jeansjackan som var så snygg så jag nästan nästan började gråta när jag insåg att den inte gick över min (förbannade!!) skena på armen. Ja, jag får nog visa lite roliga hjälp-jag-blåser-bort-bilder senare så ni får se jeansjackan. För den är så snygg. Men man kan ju inte gå runt med den på stan som jag hade den på fotograferingen, halvt på med ena ärmen hängande. 
Det går ju faktiskt inte, hur snygg den än är.

3 kommentarer:

  1. En dag ska skenan av och då ska jackan på! För bövelen vad snygg du var i den. Regn, rusk och fruktansvärt ont och ändå samma strålande pingla!

    Kramar till dig hjärtat

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder, de ser inte sådär arrangerade ut :)
    En fråga, var kommer dina skor från? Riktigt snygga! Kram

    SvaraRadera
  3. Jess: Tack :) Och visst är skorna snygga, jag har dem i flera olika färger. De kommer från Timberland och är köpta på Sixons i Ystad. Kram

    SvaraRadera